Een bijlage versturen in Outlook is even aanpassen. Je krijgt verschillende opties, maar wat moet je nu kiezen?
Stap 1 Boven het tekstvak zie je naast verzenden "bijvoegen" staan.
Stap 2 Je krijgt een lijst te zien met kiezemogelijkheden. Kies hier voor "computer". Dan kun je de bijlage op jouw computer kiezen.
Werk je met One-drive en heb je daar bestanden staan, kies dan hiervoor. * One -drive is te vergelijken met Drive van Google en Dropbox. Bestanden worden met One-drive opgeslaan op het internet.
Stap 3 Ga naar de map waar het bestand (dat je wil versturen) zit. Kies het bestand en klik daarna op openen.
Stap 4 Je krijgt nu de vraag hoe je het bestand/foto wenst te versturen. Kies hier voor "als kopie bijvoegen".
Personen die met One-drive werken kiezen voor "one-drive bestand"
Stap 5 Wens je telkens op dezelfde manier te werken? Dan kun je onderaan aanvinken "mijn keuze onthouden voor bestanden van mijn computer". De bijlage is nu toegevoegd aan de e-mail.