formulier gebruiken ipv email

Een vraagje, zegt Erik : "Hoe komt het dat wanneer ik u een mail stuurde via de site van Brugge Lokaal dit niet getoond wordt in mijn (Outlook) verzonden mails?

Waarom je die niet ziet bij 'verzonden mails'?

Omdat je een formulier ingevuld hebt:
dat is iets anders dan een mail versturen.
Het formulier wordt via Google afgewerkt en naar een document op drive gezet, zodat ik het daar kan zien.
Bij een email is het jouw provider die iets verstuurt.

Het is de maker
(dus ik die kies voor een formulier op Drive)
die beslist waar iets naartoe gaat.
Dus ik heb een formulier gebruikt:
dus ik heb beslist dat jouw ingevulde formulier in mijn drive (bij)geschreven wordt, op hetzelfde formulier waar alle andere inschrijvingen voor die cursus ook toekomen,
maar dan wel allemaal mooi in kolommen gesorteerd...

Als ik jullie zou vragen om per email in te tekenen,
dan moet ik mail per mail de gegevens in een schema zetten, mail per mail beantwoorden enz.
Dus veel meer werk....

Extra

►Lees hier hoe je zo'n drive-formulier zelf kan aanmaken (voor gevorderden)
►In dit filmpje krijg je te zien hoe je samen kan werken aan hetzelfde document in drive.

Lees verder: